Szybkość przetwarzania i ping bez opóźnień
Podstawą sprawnego działania wysokowydajnego serwera gier jest wysoka dostępność sieciowa oraz szybkość przetwarzania pojedynczego procesu.
Gęsty ruch sieciowy generowany przez aplikacje gier online wymaga by serwer był wysokowydajny pod wzgledem duzej ilosci otrzymanych pakietow w krotkim czasie, poprzez zastosowanie wielowektorowych kart sieciowych, a predkosc przetwarzania procesora w pojedynczym watku wysoka by opóźnienia zarówno pod względem aplikacji jak i obsługi zasobow doprowadzone do minimum. Dodatkowym atutem jest bezpośrednie połaczenie naszej sieci z siecią VALVE w której umieszczone są serwery Steam. Dzięki temu, nawet w przypadku dużego ataku DDOS oferowane przez nas serwery dedykowane do instalacji serwerów gier zawsze mają połączenie do serwerów Steam.
Wszystkie serwery przez nas oferowane w pakiecie otrzymują globalną ochronę przed atakami DDOS.
Proponowane konfiguracje sprzetowe dla serwerów gier.
- DataHouse - GameExpert - (platforma ekonomiczna)
CPU |
RAM |
HDD |
RAID |
NET |
CENA OD |
i7-4770 [4 Core, 8 Threads] 3,40 - 3,90 GHz, HT |
8 GB RAM [max. 32 GB] |
2 x 1000 GB SATA NAS |
SOFT |
Intel 1 Gbps |
CALL |
- DataHouse - GameMaster - (platforma o najlepszym stosunku wydajności do ceny)
CPU |
RAM |
HDD |
RAID |
NET |
IPMI |
CENA OD |
Xeon E3-1270 [4 Core, 8 Threads] 3,50 - 3,90 GHz, HT |
16 GB RAM [max. 32 GB] |
2 x 1000 GB SATA NAS |
SOFT |
2 x Intel 1 Gbps |
TAK |
CALL |
- DataHouse - GameMonster - (platforma bez kompromisów)
CPU |
RAM |
HDD |
RAID |
NET |
IPMI |
CENA OD |
Xeon E5-1650 [6C,12T] 3,50 - 3,90 GHz |
32 GB RAM [max. 128 GB] |
2 x 480 GB SSD DataCenter |
SOFT |
2 x 1 Gb/s [Intel i350] + 10 Gb/s ETH |
TAK |
CALL |