- Dlaczego my? -
W biznesie tak jak w życiu, liczy się przede wszystkim to, z jakim partnerem zwiąże się swój los i komu powierzy to, co najważniejsze.
Podobnie jak w życiu tak i w biznesie - stabilność, zaufanie i szacunek są podstawą do wszelkich działań.
DataHouse.Pl to stabilny partner w interesach i to nie tylko wtedy, gdy wszystko działa jak należy, lecz przede wszystkim, gdy występują problemy.
Naszą zasadą jest to, iż nasze powodzenie jest zależne od powodzenia naszych klientów, dlatego zawsze mogą oni liczyć na naszą wiedzę, poradę i szybkie oraz skuteczne działanie w przypadku problemów nie tylko natury technicznej.
W DataHouse.Pl wychodzimy z prostego założenia, że jedynym obowiązkiem klienta jest dokonanie płatności za usługę a reszta należy do nas. Dlatego też cieszymy się wysokimi ocenami wystawianymi nam przez naszych klientów.
DataHouse.Pl to nie tylko pomieszczenia i urządzenia techniczne. To przede wszystkim ludzie, którzy go stworzyli, dbają o jego rozwój i ciągłość działania. To właśnie dzięki doświadczeniu pracowników i kooperantów, DataHouse.Pl nieustannie rozwija się i pozyskuje nowych, zadowolonych z oferowanych uslug klientów i to już od 25 lat.
Zespół Datahouse sklada się z ludzi, którzy w branży telekomunikacyjnej i informatycznej przepracowali nawet 20 lat. Nasza dewizą w doborze kadr zawsze była wiedza techniczna i otwartość w zdolnościach komunikacyjnych, tak więc nasi pracownicy, poczynając od zarządu, a kończąc na konsultancie zawsze uzbrojeni są w wiedzę techniczną, łatwość porozumiewania się i przede wszystkim wsparcie ze strony kolegów z zespołu. A klienci zawsze korzystają nie tylko z wiedzy, doświadczenia jednego pracownika, lecz calego Zespołu DataHouse.Pl.
W DataHouse.Pl utrzymujemy wysokie standardy, ale nie trzymamy się standardowych rozwiązań. Nie rozumujemy w sposób, który uniemożliwia zaspokojenie potrzeb technicznych klienta, jeżeli nie znajdują się one w tabelce zwanej "cennikiem".
DataHouse.Pl nie wymusza na kliencie dostosowania swoich potrzeb do naszych sztywnych, objętych w ramy reguł, bo to klient ustala reguły współpracy, a my się do nich dostosowujemy.
Zawsze zdajemy sobie też sprawę, że w miarę powodzenia działalności klienta rosną także jego potrzeby na zasoby techniczne. Nasze systemy budujemy więc tak, by przewidywać ten wzrost i mieć możliwość szybkiej rozbudowy zasobów technicznych, na których oparte są usługi danego klienta.
W kontaktach z DataHouse.Pl klient nie uslyszy odmowy, usłyszy wynik dogłębnej analizy każdego zagadnienia i propozycję dostosowaną zarówno do jego potrzeb technicznych jak i możliwości finansowych.
Każde niestandardowe wymogi klienta znajdą u nas rozwiązania o wysokim standardzie.
W świecie wolnego rynku nie ma miejsca, dla przedsiębiorstw, które nie dążą do ciągłego rozwoju i poszerzania swojej oferty. Wymaga to jednak, by wszyscy, zrówno szeregowi pracownicy, jak i zarządzający mieli na uwadze to iż dobro firmy przekłada się na ich własne.
W DataHouse.Pl rozszerzyliśmy tę dewizę na stwierdzenie, że nie tylko sukces firmy przekłada się na sukces pracownika, lecz sukces każdego naszego klienta ma wpływ zarówno na rozwój, jak i warunki życia każdego z naszych pracowników.
W odróżnieniu od wielkich korporacji, które pozyskują kapitał z rynku finansowego, zasoby DataHouse.Pl pochodzą ze środków własnych, a więc tylko tych wypracowanych przez firmę. Zmusza to nas do utrzymywania najwyższych standardów obsługi klienta i poziomu świadczonych usług, aby nasze zaangażowanie znalazło odzwierciedlenie w zadowoleniu klienta.
- Zgodność z wymogami Giodo, oraz wsparcie w kwestiach formalnych.
- Wsparcie techniczne na najwyższym światowym poziomie wykraczające poza zakresy umowne.
- Pomoc w kwestiach zgłaszania baz danych osobowych do Giodo w kwestiach prawnych, wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów.
- Statystyki dostępności usług przekraczające najwyższe standardy dostępności (realne dane).
- Najniższa cena kolokacji i serwerów dedykowanych na rynku.
- Najwięcej usług i zasobów w pakietach na rynku.
- Największa ilość opcji dodanych do usług podstawowych serwerów dedykowanych i kolokacji.
- Nasze usługi oparte są o redundancje wewnętrzną i zewnętrzną.
- 25 lat zaufania klientów.
- Składamy realne oferty, nie mamiąc klientów mrzonkami typu "już od 1 PLN"
DataHouse.Pl to nie tylko pomieszczenia i urządzenia techniczne. To przede wszystkim ludzie, którzy go stworzyli, dbają o jego rozwój i ciągłość działania. To właśnie dzięki doświadczeniu pracowników i kooperantów, DataHouse.Pl nieustannie rozwija się i pozyskuje nowych, zadowolonych z oferowanych uslug klientów i to już od 25 lat.
Zespół Datahouse sklada się z ludzi, którzy w branży telekomunikacyjnej i informatycznej przepracowali nawet 20 lat. Nasza dewizą w doborze kadr zawsze była wiedza techniczna i otwartość w zdolnościach komunikacyjnych, tak więc nasi pracownicy, poczynając od zarządu, a kończąc na konsultancie zawsze uzbrojeni są w wiedzę techniczną, łatwość porozumiewania się i przede wszystkim wsparcie ze strony kolegów z zespołu. A klienci zawsze korzystają nie tylko z wiedzy, doświadczenia jednego pracownika, lecz calego Zespołu DataHouse.Pl.
W DataHouse.Pl utrzymujemy wysokie standardy, ale nie trzymamy się standardowych rozwiązań. Nie rozumujemy w sposób, który uniemożliwia zaspokojenie potrzeb technicznych klienta, jeżeli nie znajdują się one w tabelce zwanej "cennikiem".
DataHouse.Pl nie wymusza na kliencie dostosowania swoich potrzeb do naszych sztywnych, objętych w ramy reguł, bo to klient ustala reguły współpracy, a my się do nich dostosowujemy.
Zawsze zdajemy sobie też sprawę, że w miarę powodzenia działalności klienta rosną także jego potrzeby na zasoby techniczne. Nasze systemy budujemy więc tak, by przewidywać ten wzrost i mieć możliwość szybkiej rozbudowy zasobów technicznych, na których oparte są usługi danego klienta.
W kontaktach z DataHouse.Pl klient nie uslyszy odmowy, usłyszy wynik dogłębnej analizy każdego zagadnienia i propozycję dostosowaną zarówno do jego potrzeb technicznych jak i możliwości finansowych.
Każde niestandardowe wymogi klienta znajdą u nas rozwiązania o wysokim standardzie.
W świecie wolnego rynku nie ma miejsca, dla przedsiębiorstw, które nie dążą do ciągłego rozwoju i poszerzania swojej oferty. Wymaga to jednak, by wszyscy, zrówno szeregowi pracownicy, jak i zarządzający mieli na uwadze to iż dobro firmy przekłada się na ich własne.
W DataHouse.Pl rozszerzyliśmy tę dewizę na stwierdzenie, że nie tylko sukces firmy przekłada się na sukces pracownika, lecz sukces każdego naszego klienta ma wpływ zarówno na rozwój, jak i warunki życia każdego z naszych pracowników.
W odróżnieniu od wielkich korporacji, które pozyskują kapitał z rynku finansowego, zasoby DataHouse.Pl pochodzą ze środków własnych, a więc tylko tych wypracowanych przez firmę. Zmusza to nas do utrzymywania najwyższych standardów obsługi klienta i poziomu świadczonych usług, aby nasze zaangażowanie znalazło odzwierciedlenie w zadowoleniu klienta.